W dniach 25 - 27 maja 2015 roku odbyła się 3 – dniowa wycieczka do Trójmiasta i Malborka. Wzięli w niej udział uczniowie z wszystkich drugich klas a, b i c. Opiekunami 46 – osobowej grupy były wychowawczynie: pani Justyna, pani Izabella pani Elżbieta oraz pani Wioletta.

Po dotarciu na miejsce zwiedzanie zaczęliśmy od Westerplatte. Uczniowie zobaczyli pomnik  Obrońców Wybrzeża, cmentarz Poległych Obrońców, ruiny Nowych Koszar oraz Wartownię nr 1. Następnie udaliśmy się do Gdańska, gdzie podziwialiśmy Stare Miasto, Ratusz Staromiejski, Długi Targ, Żuraw, fontannę Neptuna i gotycką Bazylikę NMP. Po zakwaterowaniu w pensjonacie i zjedzeniu obiadokolacji poszliśmy na spacer brzegiem morza, gdzie najwięcej radości sprawiły zabawy na plaży oraz poszukiwanie bursztynów i zbieraninie muszelek.

Drugi dzień dostarczył jeszcze więcej wrażeń. W Gdyni zwiedziliśmy Muzeum Marynarki Wojennej, okręt wojenny ORP „Błyskawica” i Akwarium Gdyńskie. Wszystkie odwiedzane miejsca były bardzo ciekawe, ale nie ma to, jak oglądnie żywych, niezwykłych gatunków ryb i innych zwierząt żyjących w środowisku wodnym. Potem udaliśmy się do Sopotu. Po obiedzie poszliśmy na spacer deptakiem zwanym „Monciakiem”, gdzie widzieliśmy Krzywy Domek. Spacer po sopockim molo był bardzo relaksujący. Wsłuchiwaliśmy się w szum fal Morza Bałtyckiego. Na koniec tradycyjnie udaliśmy się na zakup pamiątek. Przed powrotem do pensjonatu zwiedziliśmy jeszcze ogród zoologiczny mieszczący się w dzielnicy Gdańsk – Oliwia. Podziwialiśmy tam różne egzotyczne zwierzęta.

Trzeciego dnia w drodze powrotnej do Białegostoku udaliśmy się do Malborka, gdzie zwiedziliśmy Zamek Krzyżacki. Dowiedzieliśmy się, jak żyli zakonnicy krzyżaccy i z zobaczyliśmy jak wielką budową jest cała twierdza krzyżacka. Oczywiście i tu był czas na zakup pamiątek.

Cała wycieczka przebiegła w miłej i radosnej atmosferze. Dostarczyła uczniom wielu przeżyć. Pogoda nam dopisała i humory również.